Bezorgdheid of klacht
Bij Funtazia heeft elke ouder en/of voogd die bezorgdheden of klachten heeft het recht om deze te melden en te verwachten dat alle nodige inspanningen worden gedaan om dit overeenkomstig ons beleid op te lossen.
Ouders die bezorgd zijn worden aangemoedigd om de kwestie te bespreken met de groep team leidster van het kind. Als deze bezorgdheden niet naar wens worden aangepakt, kunnen ouders de kwestie bespreken met de kinderopvang manager of BSO manager van Funtazia.
Als ouders ontevreden blijven over het antwoord/de maatregelen, wordt de kwestie voorgelegd aan de klachtencommissie van Funtazia. De klachtencommissie bestaat uit de Directeur van NAISR, Directeur van Funtazia en het NAISR Hoofd voor onderwijs groep 1 en 2. Als ouders hierna ontevreden blijven kan een klacht ingediend worden bij het geschillencommissie. Een klachtenformulier is beschikbaar via de volgende link:
Klachtenformulier Downloaden